VS - E30

User avatar
edzz85
Posts: 14
Joined: Mon May 28, 2018 7:37 am

Tue Sep 18, 2018 9:24 am

Šuvējs teica, lai pastāstu druksu par VS statusu.
No 14.09 - EB-1985 kas ir sarkans E30 sedans pārtapa par VS-325.
Dzirdēju dažādus komentārus par to bija pelnīts vai nē, bet stāsts ne par to, info ir par to, kā man gāja uz ko skatījās un varbūt mans info palīdzēs kādam kurs ar bija/ir domājis pamēģināt e30 iziet VS statusu.

Motormuzejs pa lielam ir atsaucīgs un viņu izpratnē Vēsturisks, nenozīmē tāds, kāds izripoja no rūpnīcas;
- ir pieļaujamas modifikācijas
- ir pieļaujami uzlabojumi tikai ja tie ir ar bmw daļām (piemēram beņķi parastie uz beņķiem sportsitze) utt.
- dzinēja maiņa ar ir pieļaujama (koeficientu cik pieauga - kā viņi rēķina nezinu)

Šeit ir pats auto kāds arī aizbrauca uz VS ekspertīzi:
- bez nekādiem ''galiem'' nomazgāju auto un braucu uz vietējo csdd
- tagad to veic paši csdd darbinieki visās nodaļās un pārsūta visu info Rīgas motormuzejam
- iet cauri sarakstam, un atzīmē kas atbilst, kas neatbilst, viss no visām pusēm tiek sabildēts un visa info tiek nosūtīta motormuzejam
- apskate izmaksā gandrīz 34 euro
Image
Image

- inspektors visu sabildēja uzprasīja pāris jautājumus un paldies esat brīvs viss tika nosūtīts uz Rīgas motormuzeju
- pēc jau aptuveni stundas bija zvans kas neatbilst VS statusam
* sēdinājums (otrajā piegājienā, pārbaudīja vai nav koiloveru un cik ir no zemes) - atbilda normām (cik tās ir nepateikšu)
* disku izmērs pēc kataloga 324d nāca ar max izmēru r14 - tieši šādu izmēru man bija jāuzliek (vēlams ar kalpakiem) un ar r14 tikai drīkstu iet skati (tā vismaz sapratu, vai tā ir zināšu nākamgad)
* gaisa filtra kaste (uz nākamo skati ieteica ar noņemt un uzlikt filtra kasti no BMW)
* dzinējs - no rūpnīcas mans e30 bija nācis ar 324d - tagad aizstāts ar 2.5td - pārrēķināja jaudas koeficientu cik pieauga, pieauga normas robežās

laika izteiksme
- 13.09 biju uz csdd 1x
- 14.09 biju uz csdd 2x
- 17.09 biju pēc VS sertifikāta un vs numuriem

Secinājums:
- kāpēc es to darīju: kāpēc gan nepamēģināt, nepamēģināsi, nezināsi ir/nav
- kāpēc es uzliku 325 nevis 324, pa lielam tie jau ir tikai cipari, taču ja kāds ''istais'' 325 izies statusu varam padomāt par 324 maiņu pret 325;
- numuri VS nav obligāti, var paturēt savējos;
- nobraukuma ierobežojuma gadā nav (kā man teica skaties pēc savas sirdsapziņas);
- ieteikums iet VS pirms tehniskās, jo tad pēc tam nav jācakarējas ar VID un nodokļu atgūšanu;
- statuss ir uz 5 gadi un cik sapratu, ka csdd pie tehniskās ir iespēja tos anulēt;

Nu kaut kā tā - ja kaut ko neatbildēju, droši jautājiet.
Image

Lai laba diena.
Edis
User avatar
ch00
Posts: 12
Joined: Wed May 09, 2018 8:28 am

Tue Sep 18, 2018 10:00 am

Ooo, interesanti. Nebiju domājis, ka ar dzinēju no jaunāka auto var dabūt VS.

Un interesanti par diskiem - es 2 mēn atpakaļ gāju VS savam e28 - man bija R15 BBS RZ diski (pēc dizaina atgādina style 5), ierakstija piezīmēs, ka neatbilst oriģinālam un jābūt R14, bet sertifikāciju izgāja, jo, cik saprotu, tā laikam skaitās periodam atbilstoša modifikācija. Teorētiski tos Tavus R16 arī varētu ieskaitīt. Pa lielam modelis tas pats kas man, tikai lielāki un krietni platāki. :)
Image
User avatar
SirER
Posts: 16
Joined: Mon May 21, 2018 11:26 am

Tue Sep 18, 2018 11:02 am

Nice, apsveicu ar VS.

Par koiliem atzīme, ar tiem uz Biķerniekiem nebraukt ja? :D
e30 316 coupe
andzhi
Posts: 11
Joined: Fri May 04, 2018 6:33 pm

Tue Sep 18, 2018 4:21 pm

Dzineju laikam var mainit pret tada degvielas tipa dzineju kas bija no rupnicas.

Vai ka?
Dzirdets ka, piem. ka man 324 ar m52, vs nedos.
User avatar
Richux
Posts: 115
Joined: Fri May 04, 2018 6:36 pm

Tue Sep 18, 2018 7:25 pm

Labs info! ;) Nemaz tik strikti viss tur nav ar to vs :)
User avatar
edzz85
Posts: 14
Joined: Mon May 28, 2018 7:37 am

Wed Sep 19, 2018 9:13 am

Man ar likās, ka ir sarežģīti - bet biju pārsteigts, cik viss vienkārši sanāca.
67025857 - Ir CSDD / Motormuzeja numurs, kur Inspektoram, kas liek parakstu atbilst/nē var pajautāt kas un kā.
Alejandro
Posts: 12
Joined: Thu May 24, 2018 6:33 am

Thu Sep 20, 2018 12:03 pm

Paldies par noderīgo informāciju! Par R14 diskiem nedaudz jocīgi - negribētos katru reizi uz tehnisko riteņus mainīt :roll: (zinu zinu, ka ir tādi, kas izplūdi, beņķus, lukturus utt. uz TA maina)
cherbis
Posts: 10
Joined: Sat Apr 27, 2019 8:22 am

Tue May 21, 2019 2:30 pm

Šodien bija mēģinājums iegūt VS statusu. Pēc 2 stundām bija zvans no Motormuzeja un bija pavisam citādāka saruna kā par sarkano VS 325. Man sākās pirnie jautājumi par to, ka ir ļoti daudz opcijas, kas nerādās pēc vin koda: sportzitces, M technic1 bamperi, sliekšņi un aste, lietie diski, vairs nav hroma un nav oriģinālo skaļruņu. Auto nav nekādu detaļu, kas tajos gados nenāktu uz e30. Kaut kā nespēju saprast vai kritēriji visiem ir vienādi vai tas ir atkarīgs no motormuzeja onkuļu garastāvokļa!
Ja jau tā vērtēšana ir tik strikta, tad sarkanais tds vispār nevarēja cerēt uz VS statusu ar is lūpām un touringa sliekšņiem un tds motoru. Ja jau auto ir jābūt tikai tādam kā pēc vin no rūpnīcas.
takeshi
Posts: 21
Joined: Tue Sep 25, 2018 11:32 am

Tue May 21, 2019 10:36 pm

kads labums no vs 5 gadi nodoklis nau jamaksa,?
Adan
Posts: 9
Joined: Wed Aug 08, 2018 5:13 pm

Wed May 22, 2019 4:37 am

takeshi wrote:
Tue May 21, 2019 10:36 pm
kads labums no vs 5 gadi nodoklis nau jamaksa,?
Protams! 405€ var ietaupīt. Pēc 5 gadiem pa šo ciparu kāreiz būs iespējams nopirkt lukturus labā stāvoklī un 1 style5 disku. )
Post Reply