Page 2 of 2

Re: Mūsu E30 tolmeta "prison break"

Posted: Mon Feb 10, 2020 8:13 pm
by Djatoms
Nekas baigi kustināts ar E30 netiek, nekā arī baigi jauna nav taču kaut kas jāieraksta lai forumā kas pakustās :D Uz gada beigām beidzot saņēmos noņemt nost galvu... Kā saka:"Nezinu jau nevienu mehu kas servisā strādā!!!" :D
pie reizes zobene ar tika samainīta :mrgreen:
Image

Secinājumi skaidri kur bija pazudusi kompresija cilindros :D "all in"likmes bija uz plaisām paurī-bet nē...

Image

Image

tika nolemts ka vienkāršāk likt otru 885, kam jau lielākā daļa bija sadarīta.
tika ievietots arī Shrick 288/288 ar 11mm pacēlumu kas tika iegādāta kaut kad rudenī :)
Shrick Vs Stock
Image

Image

un te pauris pēc ultraskaņas un noslīpētu virsmu :)

Image

Image

Image

Nu tik varēs virināt tos vārstuļus!!! :ugeek:

Image

Vecais "begunoks" arī nebūs urbējs -tika aizstāts ar topkrānu. Sūds jau ir bet labaks par veco :D

Image

pa to starpu paspēju arī pa mežu pabraukāt, bet ne ar e30 :mrgreen:

Image

kā arī tika iepirkts vēl viens kuzovs... kam man tas vajadzīgs bija-pats īsti nezinu :D bet nu Ritvars kaut kā pielauza :D

Image

un uzradās tricāram Azevu disku komplekts R17

Image

tad jau kaut kad šogad tas M20 tika sarūcināts

Image





pirmais testdrive. itkā iet, bet neiet... bija vēl cīņa ar vakuma piesūkšanu, kā arī degv spiediens bija tikai 3bar. vajadzēja visma 3,5bar, un čuiņiks ka OE sprauslas arī ir *irsā... beigās jau itkā iet, bet nu i nafig to Bosch 173 dinozauru :D



kopumā secinājumi ir tādi... ievācu info, un tauta runā ka M20B25 ir 152,4cc sprauslas pie 3bar, kas (pēc teorijas) ar 95% noslodzi knapi spēj nobarot standarta dzinēju. Ceļot degvielas spiedienu ražība sprauslām protams pieaug, bet tas nav tas...
Par cik ir plāns likt drīzumā virsū MS2 un visas komponentes jau savāktas, tad tika piemeklētas arī sprauslas.
Vīri saka ka Saab 9000 2.3turbo sprauslas esot Way to go ar smidzināšanas leņķiem un ražību (250cc/3bar), tad nu tādā ceļā arī jāiet. ar to vajadzētu kādu laiku pietikt :)
Sprauslas jau stāv boksā! 8-)
Image


Nu pagaidām uz doto brīdi tā :) Hulītis gaidīs atkal nākamo kārtu kad kas tiks ar viņu darīts :)
Image

Re: Mūsu E30 tolmeta "prison break"

Posted: Mon Feb 17, 2020 9:14 pm
by Djatoms
Tātad baigi daudz raktīt te nav ko, pievienotie divi video izsaka pietiekoši daudz un viss lielos vilcienos un mazos vagoniņos ir apstāstīts :)
ar vadiem jā, protams bardaks, bet tā tas nepaliks. Drīzumā viss tiks civilizēts-daži devēji vēl ir jāustāda un šo to vajag optimizēt. Pamatā bija plāns vispār iedarbināt un dabūt rūcošu... pārējo visu piedzīs pēc tam. Kā arī jāiemetina Wideband zonde vēl ko plānoju pa šo nedēļu izdarīt :)
kopumā jau tagad nesaregulēts dzinējs ir krietni atsaucīgāks nekā pirmstam ar to "lampinieku" bardačokā ko tautā pazīst kā motronic 1.3 :mrgreen:

Par kaut kādām regulācijas īpatnībām vēlams mani baigi nelamāt-noteikti kaut kas vēl nav kā vajag ,bet cenšos pats visam iet cauri no paša sākuma un iemācīties šo to jaunu nevis sapiķoju kādam dolārus lai izdara manā vietā :)



nu jau esmu ticis līdz civilizētai brīvgaitai lai var izkāpt no salona ārā 8-)