Ch: 318i e30

Post Reply
User avatar
ch00
Posts: 10
Joined: Wed May 09, 2018 8:28 am

Wed May 09, 2018 10:15 am

Labdien,

Sāku jaunu topiku kā turpinājumu iepriekš iesāktajam stāstam par savu 1986. gada e30 318iA Alpinweiss kupeju.

2014.gada 22. februāris:
Image

2018.gada 6. maijs:
Image

Specifikācija / atskaite par padarīto lielos vilcienos:
-M10B18 ar automātisko kārbu aizstāts ar S50B30us un manuāli ar m20 spararatu
-Priekšā coiloveri, aizmugurē Bilstein B8 ar BC Racing atsperēm
-Poli piekare no WuRyder
-Weichers glāžu atsaite priekšā
-Kautkāds chips dzinējam
-Cold air intake ar K&N filtru
-Priekša ventilējamās bremzes ar EBC rotoriem un EBC Redstuff klučiem, aizmugurē disku bremzes ar Speedmax diskiem un EBC Redstuff.
-Pārlasīts LSD 188mm 3.45
-Nerūsējošā tērauda izplūde no biksēm ar Magnaflow rezonātoru un Magnaflow gala bunduli
-Salonā rūtainās sportsitzes no is'a + is'a aizmugurējais beņķis ar elkoņbalstu un galvasbalstiem
-Nardi koka stūre
-Popout logi aizmugurē
-Mtech1 aste un JimmyHill lūpa
-Hella miglas lukturi
- Diski BBS RM012 R15 8''/8,5'' apauti ar 205/50r15 Uniroyal Rainsport 3
utt



Par iepriekšējām gaitām var lasīt šeit:
http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=14157
Last edited by ch00 on Wed May 09, 2018 11:37 am, edited 5 times in total.
User avatar
ch00
Posts: 10
Joined: Wed May 09, 2018 8:28 am

Wed May 09, 2018 10:15 am

Šķiet, ka tās bija Marta beigas, kad nolēmu, ka ielas kļuvušas gana tīras, lai varētu sākt gatavoties sezonai.

Saulīte spīd, silts, ielas sausas, sirdi silda apziņa, ka jau tulīt varēsu tīt masīvas izdedzes, esmu pierakstījies uz moiku un riepu maiņu, uzmetu aķi, lecu iekšā, tulīt šķilšu, spiežu sajūgu UN.... pļek. Pedālis iekrīt grīdā. :emo: Izstumjot auto no garažas pamanīju peļķīti zem kārbas. Ilgi un dikti spaidīju pedāli, atgaisot neizdevās. Oh well. Zvans ER. un auto tiek aizvilkts pie viņa uz servisu. Servisa vizīte bija plānota tik un tā, tāpēc liela bēda nebija kaut arī masīvās izdedzes nācās atlikt.

Pirmais pacients – reduktors. No Powera lietotāja Balceris iepriku jaunas frikcijas šaibas un krustus, Wu-Ryder sastrūkloja, sakrāsoja vāku un ielika poli buksi, kautkādā kantorī pie sava darba iegādājos 2l MOTUL 75W140 eļļu un ar reduktoru padusē devos pie ArtE46 uz Baldoni uz pārlasīšanu.
Image

Meanwhile aizmugurē uzskrūvēju jaunus Bilstein B8 amīšus ar atbalstiem no E46 kabrioleta (jādabon vēl pastiprinošās plāksnes), samainīju priekšā bremžu klučus (pagaidu variantā biju iemetis stock klučus, tagad vietā atkal EBC Redstuff).

Tāpat beidzot uzinstalēts disku bremžu tilts. :yo: Pirmstam protams aizvests pie Wu-Ryder – nostrūklots, nokrāsots, salikts poli. Aizmugurē Speedmax bremžu diski (perfortēti un frēzēti) ar EBC Redstuff klučiem. Protams salikti jauni bremžu aizsargi, bremžu trubas, ručņiks utt.

Image

Priekšas piekari arī nepametu novārtā – poli plauktu bukses no Wu un 20mm stabilizators no mana sūdutouringa. Aizmugurē būs 13,5mm stabilizators, bet tur vēl gaidu Strongflex bukses no ADparts. Bildē stabilizatori vēl nesmuki, bet tie arī sakrāsoti pie Wu.

Image

Ā un samainīts sajūga izspiedējcilindrītis, kas bija par iemeslu atliktajām izdedzēm.
Paralēli tam izjaucu diskus. Atdevu centrus Kretīnam krāsoties (BMW Titansilver Metallic) un plauktus pie ER. pulēties. Pēctam saliku atpakaļ, apāvu ar 205/50r15 Uniroyal Rainsport3 un skrūvēju virsū.

Image

Pēc visa augstāk minētā auto brauc mega forši. 8) Vislielākais prieks ir par pārlasīto bloķi. Tinās kā ar metināto, pofig sauss vai slapjš. Par handlingu varēs saprast kad aizmugurē būs stabilizators.
Ā un ručņiks pietika vienai reizei. :D Izdomāju paskatīties vai ņem uz sausa asfalta. Notika TUNNNNNK riteņi pat neiečirkstējās. Tagad kautkur pašā galā kloķim ručņiks kaut ko bišķi paņem.

Pa ziemu bija pabeidzies aķis. Atstāju mašīnā mūziku uz 5minūtem un dabūju ar kājām iet pēc draudzenes mašinas. :D Atcerējos ka K-Senukai aķiem bija atrakcions un par foršu cenu nopriktu 72Ah Varta aķīti.

No vizuālā tjūninga pagājušājā rudenī jau biju iegādajies jaunu hromēto līsti ap priekšejo un aizmugrējo logu. Veco spīdums bija pametis un izskatījās diezgan shitty. No alumīnija karotes, flekša atslēgas, lupatas un izolenes uztaisiju kampfy spectūli :shura: Sākumā kamēr iemanijos bija ko pačakarēties, bet pēctam jau tā lieta tīri labi aizgāja. It kā sīkums, bet dzīvē auto kopējo tēlu maina diezgan ievērojami. :)

Pirms:
Image
Pēc:
Image
Image


Tāpat cīnoties ar to, ka pēc moikas vai lietus aizmugurējās kabatās izveidojās baseins, uzsūtiju jaunas aizmugurējo lukturu blīves.
Old vs new.
Image

Kaut kā tā. Vakar braucot no Youngtimer Cars and Coffee 2018 ar ER. piestajām perekupu spotā safotkāties. :D
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Richux
Posts: 35
Joined: Fri May 04, 2018 6:36 pm

Wed May 09, 2018 6:27 pm

Cmuks autiņš . Patīk.. Logu gumijas ļoti glīti uzreiz izskatās! ;) 8-)
jurcha
Posts: 7
Joined: Mon May 07, 2018 10:30 am

Thu May 10, 2018 8:01 am

Galīgi nice, tas hroms ar balto labi iet kopā! 8-) :)
User avatar
ch00
Posts: 10
Joined: Wed May 09, 2018 8:28 am

Thu May 10, 2018 11:49 am

Paldies! Pašam arī ļoti patīk rezultāts ar tām līstēm. Sevišķi ņemot vērā to, ka tas aplupušais hroms bija tracinājis jau no pirmās dienas. :mrgreen:
Post Reply