e30 Sezonas noslēgums 2018.gada 6.oktobrī!

Nepieciešama palīdzība par reģistrāciju forumā, paroli, jebkuri citi jautājumi - raksti: info@e30club.eu

mhigh e30

User avatar
mhigh
Posts: 16
Joined: Thu May 24, 2018 7:07 am

Wed Jul 18, 2018 7:31 pm

abit wrote:
Wed Jul 18, 2018 2:18 pm
mhigh wrote:
Tue Jul 17, 2018 3:58 pm
viesic wrote:
Tue Jul 17, 2018 9:52 am
Pēc bildēm skatoties, sadales vārpstas siksnas skriemeli atstāji stock, neregulējamu?
Ar 3.5mm galvas blīvi domāju, ka vajadzētu likt regulējamu, lai var precīzi sadaleni ieregulēt.

Labs jautājums, man no paša sākuma likās kad arī vajadzēs, taču sazinājos ar cilvēku no Niderlandes kam tieši tāds pats projekts ir pabeigts jau, teica man ka vinjam caur MS viss smuki esot saregulēts, pats nezinu bust ta vai ne jo man ar programmešanu saks njemties viens Zviedrs pec 2nedēļām kas arī man teica ka viss bus ok un neko nevajadzēs tur.

Tā ka nezinu kā bus patiesībā, ja vajadzēs tad bus japerk vien
ar motora vadību nevar pieregulēt gāzu fāzu darbību, tas ir mehāniski jāregulē.
pat bez visas biezās blīves var būt tā, ka stock metkas vairs nav tik precīzas, kas būs svarīgi, ''būvētam'' dzinējam :)

nuke ir labs, kvalitatīvs zobrats, iesaku!
Image
Man piemeram ar visu biezo blivi metkas smuki sakrīt kā vajag, bet ja to tik redzees velāk. Tas Nuke variants labs jaa esmu skatiijies un domajis par viņu arī ,tik maksā viņš affigenna
(OO=[][]=OO)
BMW 325i M20B25Turbo :o :o :o :twisted:
abit
Posts: 6
Joined: Mon May 07, 2018 5:57 am

Thu Jul 19, 2018 9:59 am

kā Tu mērīji, to vai sakrīt?
m20b30 powah...
Image
viesic
Posts: 6
Joined: Fri May 04, 2018 1:27 pm

Thu Jul 19, 2018 11:28 am

varbūt, ka sakrīt siksnas izciļņu attālumi tā, ka pārliekot pa "vienu zobu" vairāk nekā vajag stock blīvei, ar šo biezo blīvi sadalenes nostājas sava vietā. :geek:
+/- 1 grāds neko nemainītu, bet ja būtu +/- 5 un vairāk, tad gan būtu vērts apsvērt regulējamu zobratu. :)
User avatar
mhigh
Posts: 16
Joined: Thu May 24, 2018 7:07 am

Thu Jul 19, 2018 11:49 am

abit wrote:
Thu Jul 19, 2018 9:59 am
kā Tu mērīji, to vai sakrīt?
Nu nekādus īpašos mērijumus pagaidām veicis nēesmu tas gan. Taču uz doto momentu pārbaudīju pēc standarta, tām metkām kas uz galvas un pēc tām kas uz kloķenes. Izgriežot divas reizes jeb pa 720 gradiem metkas atkal sakrita precizi.

Un protams nezinu pirmstam cik daudz slīpēta ir galva un bloks pats reali minimāli ņēmu nost tikai tā lai taisnas virsmas ir.
(OO=[][]=OO)
BMW 325i M20B25Turbo :o :o :o :twisted:
User avatar
mhigh
Posts: 16
Joined: Thu May 24, 2018 7:07 am

Sun Aug 12, 2018 7:35 pm

Čav atkal savējie :)
Tātad beidzot aktkal dabuju kautko izdarīt!
Izdomāju kā uz paneļa uzlikt visus mērītājus tā lai nebojātu paneli nav nevienas skrūvītes panelī kā arī nav nekas līmēts mērītāju paliknim izveidota aploce kas iet iekšā pie konsoles vidus pūtējiem!, un domāju ka ir izdevies ļoti labi un vizuāli acīm arī diezgan tīkami! Plus nekādi vadi nekur nerēgojās tikai viens resns sietveidigs kabelis kas nebojaa skatu manuprāt nemaz!

Image

Image


Image

Nākošais te nedaudz griežos pēc palīdzibās un idejas ir tā kad tagad blakus sedētāja pusē logu mazgāšanas bačoks vairs neder jo nedaudz vairāk aizņem vietu turbina utt, Tātad varbūt kādam ir ideja no kāda cita bmw modeļa varētu tur ielikt bačoku??, itkā vecais derētu tikai ir nedaudz par resnu! Galvenais tadu ko varbūt varētu uzsedināt uz arkas, par karstumu no turbinas nebūtu problēmu , uztaisīšu karstumizturīgu sienu Starp turbinu un bačoku.

Image
Taipat laikā tiek strādāts pie ieplūdes puses BOWs, iemetināts trubā GM IAT sensors gaisa temperatūrai ,oriģīnālo iepludes MAF kasti vakšu nost par cik lietošu MS2 tad vin''s man nav vajadzīgs.


Image

Pa šo nedēļu arī tika štukota izplūdes sistēma beigās nolēmu likt 76 mm lielumu, bet protams bija šaubas par to vai nebūs kontakts ar asfaltu pie lielākām bedrēm,. taču nē izrādās ka vieta tur pietiek kas protams ir supper, Ir arī tā ka nenormalu troksni negribu tāpēc taisnā izplūde tika izmesta no galvas, kā ari izlēmu likt High Flow Katalizātoru ja nu biki kkas ar atgāzēm :D :D kas zin! Par gala bunduli vel nēesmu izlēmis. Varbut kadam idejas kas nav skaļš bet smuki skan? Pieminēšu ka nēesmu affigennais metinātājs tapēc ir tā ka ir


Image


Image


Image


Image
Protams pēc šīm bidēm vel nebūs saprotams kā zem auto izplude izskatās taču bildes update driz bus!

Tad nu vel ir palicis dzesēšanas sistēma, pasūtiju no Vāčiem E28 lielo radiatoru kas itkā perfekti der e30 un dzesēšana priekš šī motora ir vairāk kā pietiekoši, un šodien arī tiki pie M50 TPs sensora kam vel jauztaisa adapteris lai var pielikt m20 motoram! UN tad jau pa lielam šķiļam, ja viss iet liekam lielo sūkni un programmejam!
(OO=[][]=OO)
BMW 325i M20B25Turbo :o :o :o :twisted:
huliits
Posts: 12
Joined: Sat May 05, 2018 5:15 pm

Sun Aug 12, 2018 8:27 pm

Viss baigi labi ;)
Filtra vieta ir galīgi garām,motors rīs karsto gaisu,un Tu jau pats saproti tālākās problēmas,maksimāli nost no siltuma un vairāk svaiga gaisa.
Bačoku var likt no 2.4td,kas nāk akumulatora vietā.
User avatar
mhigh
Posts: 16
Joined: Thu May 24, 2018 7:07 am

Sun Aug 12, 2018 8:34 pm

huliits wrote:
Sun Aug 12, 2018 8:27 pm
Viss baigi labi ;)
Filtra vieta ir galīgi garām,motors rīs karsto gaisu,un Tu jau pats saproti tālākās problēmas,maksimāli nost no siltuma un vairāk svaiga gaisa.
Bačoku var likt no 2.4td,kas nāk akumulatora vietā.
Par gaisa filtru taisnība bija šaubas, un nāksies vilkt trubu kkur citur lejā piem pie buffera :) ! Par bačoku ideja laba taču, tas nozimē ka man atkal vadi javelk prom uz aizmuguri un jaliek aķis tur ar, uz doto momentu man ir priekšā! :!:
(OO=[][]=OO)
BMW 325i M20B25Turbo :o :o :o :twisted:
User avatar
mhigh
Posts: 16
Joined: Thu May 24, 2018 7:07 am

Sun Aug 12, 2018 8:37 pm

Atri atkal iešāvas ideja prāta varbut e28 Bačoku? tas šaurāks

Image
(OO=[][]=OO)
BMW 325i M20B25Turbo :o :o :o :twisted:
Post Reply