Tad nu lsd esam uzinstelējuši LSD. Baigi feini
Tikai spidometrs negribēja rādīt. Domāju vadi salūzuši, jo tādi cieti un nav kontakts, jo cittreiz pēc reduktora maiņas tika novērota spidometra raustīšanās, kas pazuda. Bet uzliekot tagad bloķi, bij otrādi... kaut kad pāris reizes tik kaut kas uzlēca, bet galīgi nerādīja. Tad nu štepselējos tur kaut ko ar štekeriem, uzlodēju citu, nekā.. vadus pa taisno liku, itkā kaut kas parādās, bet nu ne normāli rādītu.. Labi, apnika. Tad nu nākamajā dienā izņēmu no sava lsd dačiku, izņēmu arī no cita diffa devēju un salīdzināju, ka pats vainags ir mazliet mazāka diametra. Ieliku citu devēju tādu pašu. Spidometrs kaut ko sāka rādīt, tikai pie maza ātruma bij tāda pulsācija un pa lielam neradīja pareizi. Labi, bij palicis e34 devējs, no kā arī ir elements. Pats devējs vēl īsāks, kā tagad liku, bet nu testa pēc iespraudu un viss labi. Spidomtrs rāda kā vajag. Nu visi laiku laiku ir rādijis 10 km plusā salīdzinot ar waze, un tagad ir atkal tāpat. Vis ok. Tas tad atrisināts.
Kaut kad vēl jāsamaina eļļa pirmā reduktorā, lai pirmais piedilums tur nemaļās lieki.
Viens man te atdeva kaut kādu poly buksi, tā kā jauna nebij pasūtīta, iekšā bij z3m bukse, bet tai gumija jau bij tāda sagurusi un deformējusies no lietojuma spriegojuma. Tad nu ieliku poly. Taču šai izrādās vajag šaibas, citādi viņa maucas ārā.
Tad nu kaut kādas pa rokai atradās. Uz preses mazliet izplacināju, notīriju un pa jaunam nokrāsoju. Gatava produkta bilde nav.
Tad kamēr vēl dzinējs nav izcelts, kaut ko te pamainu, lai varbūt saprastu kāpēc siltā laikā auto mazliet pastāvot lec diezgan ilgi startējot.. samainījām degvielas sūkni, nekā...

.
Samainīju jaunu kloķenes devēju, arī tas izskatās nebūs pie vainas. Dzinēja t⁰ devēju samainīju jau pagājušo sezon, tas arī neko nemainīja.. Nu neko, sabūvēs citu dzinēju, tad skatīsimies kā tas uzvedās. Pagaidām vairs nav ideju, kas varētu to lekšanu ietekmēt
