Huliits e30 FL kupeja
Kādu laiku nekas nav rakstīts,mēģināšu secībā salikt visu.
Viss sākās ar to ka vajadzēja sparratam zobvainagu likt no m50,jo nekādi nesanāca sapārot,lai starteris grieztu motoru.
Tad nu atdevu sparratu 3b motorsport uz vainaga maiņu un virsmas atjaunošanu.

Tad uzmeistaroju izplūdi,visā garumā 76mm,un beigās viens simons rezonātors,ir diezgan pa skaļu,drīzumā būs velviens rezonātors pa vidu un cerība ka paliks klusāks


Tad nāca pirmais starts,kamēr izbūros cauri,lai sanāktu palaist,bet sanāca,rūca knapi,bez tukšgaitas bet rūca.
Bet tas bija tikai pāris reizes,pēc tam jau vairs nevarēja pielaist,šāva izputēja utt,pēc mēneša čakarēšanās,irīdija sveces nomainiju pret citām ngk racing parastajām svecēm,un viss kā ar roku noņemts
Pēc tā visa kad motors rūc un auto nedaudz kustās,aizvedu,lai uztaisa normālu basemap,lai var piebraukt motoru.
Pa vidam act sx diski pārdoti un vietā iepirkti act sc trīsdaļīgie diski.
Protams diski nebija tīkamā skatā un tika iedoti nedaudz uzfrišināt.
Pēc tam vel pasūtīju jaunas zelta skrūvītes un uz diskiem samontēju westlaek rs pusslikus.





Vel šis tas izdarīts vizuāli,uzlikta priekšējā mt2 lūpa un ix uzlikas ar sliekšņiem.
Sakrāsots salona paklājs un iztīrīti priekšējie krēsli.
Viss auto kopumā tāpat izskatās diezgan sūdīgi,ceru ka pa ziemu sanāks nokrāsot,lai viss ir smuki un nav kauns braukt.
Protams motors tika daudz maz priebraukts un aizdzīts,lai saregulē,pēc regulācijas 420zs un 600nm uz e98,nākošgad mēģinās saregulēt uz e85,tad varot vel 100zs mierīgi dabūt klāt.
Ar rezultātu esmu apmierināts,griežas ļoti labi,baigi sūdzēties nevar.
Divas pusassi jau samainītas,bet tur jādomā kas cits.
Tad nu pāris random bildes kāds viņš tagad izskatās.






Viss sākās ar to ka vajadzēja sparratam zobvainagu likt no m50,jo nekādi nesanāca sapārot,lai starteris grieztu motoru.
Tad nu atdevu sparratu 3b motorsport uz vainaga maiņu un virsmas atjaunošanu.

Tad uzmeistaroju izplūdi,visā garumā 76mm,un beigās viens simons rezonātors,ir diezgan pa skaļu,drīzumā būs velviens rezonātors pa vidu un cerība ka paliks klusāks



Tad nāca pirmais starts,kamēr izbūros cauri,lai sanāktu palaist,bet sanāca,rūca knapi,bez tukšgaitas bet rūca.
Bet tas bija tikai pāris reizes,pēc tam jau vairs nevarēja pielaist,šāva izputēja utt,pēc mēneša čakarēšanās,irīdija sveces nomainiju pret citām ngk racing parastajām svecēm,un viss kā ar roku noņemts

Pēc tā visa kad motors rūc un auto nedaudz kustās,aizvedu,lai uztaisa normālu basemap,lai var piebraukt motoru.
Pa vidam act sx diski pārdoti un vietā iepirkti act sc trīsdaļīgie diski.
Protams diski nebija tīkamā skatā un tika iedoti nedaudz uzfrišināt.
Pēc tam vel pasūtīju jaunas zelta skrūvītes un uz diskiem samontēju westlaek rs pusslikus.





Vel šis tas izdarīts vizuāli,uzlikta priekšējā mt2 lūpa un ix uzlikas ar sliekšņiem.
Sakrāsots salona paklājs un iztīrīti priekšējie krēsli.
Viss auto kopumā tāpat izskatās diezgan sūdīgi,ceru ka pa ziemu sanāks nokrāsot,lai viss ir smuki un nav kauns braukt.
Protams motors tika daudz maz priebraukts un aizdzīts,lai saregulē,pēc regulācijas 420zs un 600nm uz e98,nākošgad mēģinās saregulēt uz e85,tad varot vel 100zs mierīgi dabūt klāt.
Ar rezultātu esmu apmierināts,griežas ļoti labi,baigi sūdzēties nevar.
Divas pusassi jau samainītas,bet tur jādomā kas cits.
Tad nu pāris random bildes kāds viņš tagad izskatās.






Biju aizbraucis uz e30.lv vasaras pasākumu,pasākums bija izdevies.
Pēc pasākuma nāc apskates laiks,izdarīju pāris lietas priekš apskates un apskate bija logā.
Izdomāju ka tomēr ņemšu nost ix uzlikas,lai izskatās tāds zolīdāks.
Pēc apskates izdomāju ka jāplēš nost melnā līmplēve,jo tā bija uzlīmēta slikti un pati par sevi izskatijās ļoti drausmīgi.
Zem plēves auto ir brilianrot krāsā,krāsa nav tā labākā,bet izskatās daudz labāk kā ar melno miskastes maisu.
Sapulēju veco krāsu,un auto atguva daudz maz tīkamu skatu.
No tehniskā viedokļa,iegādāts regulējamais tilts aizmugurē,lai var dabūt labāku saķeri un aizvestas saīsināt e34 pusassis,cerams ka turēs.
Tad pāris bildes un viens neliels pedāļu video




Šāds braucu uz apskati,jo priekšā diski par daudz uz āru līda.



Tad sāku plēst nost to plēvi.
Grūtākais tajā visā bija dabūt nost līmi,kas palika no plēvēs pie auto,ļoti stipri bija pielipusi pa desmit gadiem,pluss tam visam krāsa apakšā bija uzmatēta :dusma:
Bet lielumu sanāca dabūt nost ar motora ķīmiju un augstspiediena mazgātāju.








[youtube][/youtube]
Pēc pasākuma nāc apskates laiks,izdarīju pāris lietas priekš apskates un apskate bija logā.
Izdomāju ka tomēr ņemšu nost ix uzlikas,lai izskatās tāds zolīdāks.
Pēc apskates izdomāju ka jāplēš nost melnā līmplēve,jo tā bija uzlīmēta slikti un pati par sevi izskatijās ļoti drausmīgi.
Zem plēves auto ir brilianrot krāsā,krāsa nav tā labākā,bet izskatās daudz labāk kā ar melno miskastes maisu.
Sapulēju veco krāsu,un auto atguva daudz maz tīkamu skatu.
No tehniskā viedokļa,iegādāts regulējamais tilts aizmugurē,lai var dabūt labāku saķeri un aizvestas saīsināt e34 pusassis,cerams ka turēs.
Tad pāris bildes un viens neliels pedāļu video





Šāds braucu uz apskati,jo priekšā diski par daudz uz āru līda.



Tad sāku plēst nost to plēvi.
Grūtākais tajā visā bija dabūt nost līmi,kas palika no plēvēs pie auto,ļoti stipri bija pielipusi pa desmit gadiem,pluss tam visam krāsa apakšā bija uzmatēta :dusma:
Bet lielumu sanāca dabūt nost ar motora ķīmiju un augstspiediena mazgātāju.








[youtube][/youtube]
Nedaudz atzīmēšos ko esmu sadarijis.
Sezonu izbeidzu diezgan agri,septembra vidū,jo bija doma ātri nomainīt aizmugures tiltu un braukt tālāk :emo:
Protams nesanāca tik ātri,ja jau noņemts tilts nost,tad jau var sapucēt grīdu un pie reizes salikt visu jaunu piekarē.
Apakšu satīriju,kur bija aizdomīgās vietas,tas noberzu un sagruntēju,apakšu pārpūtu ar gumijas aizvietotāju,kas nav uz bituma bāzes saucās Teroson RB R2000,liekās ka būs labs,bet nu to redzēs pēc nobrauktas sezonas.
Pie reizes ari atsvaidzināju piekarei izskatu,attīriju un sakrāsoju.
Uztaisiju pusassis,bet kaut ko nedaudz nepareizi samēriju,un tomēr jāliek būs ar starplikām virsū.
Bremžu suporti atdoti uz krāsošanu,tie vel gaida savu kārtu,sapirkti jauni cilindrīši un remkomplekti. Priekšā būs Brembo max bremžu diski ar ferodo racing klučiem un aizmugurē pameiģinās uzlikt Rotinger diskus,redzēs kā būs.
Saliktas aizmuguŗē īsās stabilizatora atsaites un priekšā, ar lodbalstiem abos galos.
Aizmugurē salikts visur poly bukses,jauni gultņi,jauni bremžu aizsargi,priekšā arī viss jauns no meyles.
Pie reizes arī noņemta kārba un nomainīts saļņiks kulisei,kas sulojās un nedaudz pārveidots dakšās lenķis,jo kad izspieda sajūgu līdz galam,viens dakšās gals skārās pret kurvi.Pāris bildes no apakšas un piekares.









Šeit bildes no pusassīm un salīdzinājums ar veco.


Un bildes ar itkā taisnu ratu,itkā,jo bildēs baigo atšķirību neredz,bet dzīvē ir ļoti labi,protams sāksies sezona,jāizbrauc uz stenda,lai visu saregulē.


Tad vel samainīt elektriskais ventilātors,no mazāka spal uz lielāku spal,nav nekāda baigi lielā izvēle ko tur ielikt,jo biezuma ziņā ir ierobežota vieta dēļ IC.
Vel dabūta S54 eļļas glāze,lai varētu uzstādīt eļļas radiatoru,pagaidām būs bez termostata,ja nepatiks,tad ieliks trubā termostatu.Paldies AF par zagluškas izmēriem un atbildēšanu uz stulbiem jautājumiem
Vel jāpasūta eļļas radiators,kas pēc izmēriem ielīdīs kreisajā stūri pie riteņa un trubas.
Noalaist gaisa filtrs lejā pie riteņa,lai pēc iespējas mazāk dabūtu silto gaisu,bet vel ir jāizdomā kādi aizsardzības pasākumi filtram.







Vel pa ziemu papildināts ekstru skaits,kas nekad nevar būt par daudz :]
-salasīts pilnais Obc
-elektriskā lūka
-premium sound tumbu kastes
-kruīza kontrole
-lukturu mazgātāju komplektu(tik jāizdomā kur novietot bačoku
)
-dabūti labi oem miglas lukturi
Tad vel iemontēti vdo dačiki viduskonsole,man jau patīk iznākums.
Uz sezonas sākumu gribētos saregulēt uz e85,bet redzēs kā būs ar finansēm.





Tas tā īsumā viss pagaidām :]
Sezonu izbeidzu diezgan agri,septembra vidū,jo bija doma ātri nomainīt aizmugures tiltu un braukt tālāk :emo:
Protams nesanāca tik ātri,ja jau noņemts tilts nost,tad jau var sapucēt grīdu un pie reizes salikt visu jaunu piekarē.
Apakšu satīriju,kur bija aizdomīgās vietas,tas noberzu un sagruntēju,apakšu pārpūtu ar gumijas aizvietotāju,kas nav uz bituma bāzes saucās Teroson RB R2000,liekās ka būs labs,bet nu to redzēs pēc nobrauktas sezonas.
Pie reizes ari atsvaidzināju piekarei izskatu,attīriju un sakrāsoju.
Uztaisiju pusassis,bet kaut ko nedaudz nepareizi samēriju,un tomēr jāliek būs ar starplikām virsū.
Bremžu suporti atdoti uz krāsošanu,tie vel gaida savu kārtu,sapirkti jauni cilindrīši un remkomplekti. Priekšā būs Brembo max bremžu diski ar ferodo racing klučiem un aizmugurē pameiģinās uzlikt Rotinger diskus,redzēs kā būs.
Saliktas aizmuguŗē īsās stabilizatora atsaites un priekšā, ar lodbalstiem abos galos.
Aizmugurē salikts visur poly bukses,jauni gultņi,jauni bremžu aizsargi,priekšā arī viss jauns no meyles.
Pie reizes arī noņemta kārba un nomainīts saļņiks kulisei,kas sulojās un nedaudz pārveidots dakšās lenķis,jo kad izspieda sajūgu līdz galam,viens dakšās gals skārās pret kurvi.Pāris bildes no apakšas un piekares.









Šeit bildes no pusassīm un salīdzinājums ar veco.


Un bildes ar itkā taisnu ratu,itkā,jo bildēs baigo atšķirību neredz,bet dzīvē ir ļoti labi,protams sāksies sezona,jāizbrauc uz stenda,lai visu saregulē.


Tad vel samainīt elektriskais ventilātors,no mazāka spal uz lielāku spal,nav nekāda baigi lielā izvēle ko tur ielikt,jo biezuma ziņā ir ierobežota vieta dēļ IC.
Vel dabūta S54 eļļas glāze,lai varētu uzstādīt eļļas radiatoru,pagaidām būs bez termostata,ja nepatiks,tad ieliks trubā termostatu.Paldies AF par zagluškas izmēriem un atbildēšanu uz stulbiem jautājumiem

Vel jāpasūta eļļas radiators,kas pēc izmēriem ielīdīs kreisajā stūri pie riteņa un trubas.
Noalaist gaisa filtrs lejā pie riteņa,lai pēc iespējas mazāk dabūtu silto gaisu,bet vel ir jāizdomā kādi aizsardzības pasākumi filtram.







Vel pa ziemu papildināts ekstru skaits,kas nekad nevar būt par daudz :]
-salasīts pilnais Obc
-elektriskā lūka
-premium sound tumbu kastes
-kruīza kontrole
-lukturu mazgātāju komplektu(tik jāizdomā kur novietot bačoku

-dabūti labi oem miglas lukturi
Tad vel iemontēti vdo dačiki viduskonsole,man jau patīk iznākums.
Uz sezonas sākumu gribētos saregulēt uz e85,bet redzēs kā būs ar finansēm.





Tas tā īsumā viss pagaidām :]