Page 4 of 5

Re: Dažādi tehniskie jautājumi

Posted: Mon Aug 05, 2019 9:32 am
by Richux
axl wrote:
Mon Aug 05, 2019 7:36 am
sveiki.
tātad, tika atvests e30 no štatiem. kabris. prefl. priekšā bija kaut ko noķēris, rezultātā sapists fartuks un eļļas radiators. pasūtīju fartuku pēc eiropas koda (41331933772). atnāca, sakrāsoju, uzliku. pēc tā paša eiropas auto koda pasūtīju arī OE lūpu (51711933510). Tātad, ja kodi ņemti no viena un tā paša auto, visam jāsader kopā, vai ne? loģiski spriežot, jā. realitātē - nē. tātad, jautājums sekojošs. kur ir kļūda? kāda lūpa man der? ko notiek? bildes pievienošu-


lūdzu palīdziet izburties šim visam cauri.
Prefiem ir divu veidu fartuki, tasināks un ar slīpaku apakšu. Tev ir ar slīpāku, tādēļ lūpai gali garāki un Tev der šāda lūpa!

Uz tava fartuka derēs šī lūpa.
Image

Re: Dažādi tehniskie jautājumi

Posted: Mon Aug 05, 2019 10:19 am
by axl
mega paldies.
Tev nav oe kods tai lūpai?

Re: Dažādi tehniskie jautājumi

Posted: Mon Aug 05, 2019 1:36 pm
by Richux
axl wrote:
Mon Aug 05, 2019 10:19 am
mega paldies.
Tev nav oe kods tai lūpai?
kodus šeit var skatīties! arī citām lietām ;)

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=51_0566

Re: Dažādi tehniskie jautājumi

Posted: Mon Aug 05, 2019 2:28 pm
by LJ1
ir tada lupa, jauna, ja kas -pm

Re: Dažādi tehniskie jautājumi

Posted: Mon Aug 05, 2019 3:15 pm
by axl
LJ1 wrote:
Mon Aug 05, 2019 2:28 pm
ir tada lupa, jauna, ja kas -pm
nemāku pm. atsūti savu numuru, lūdzu.

@richux paldies. neiedomājos 316i paskatīties. 325i citādākas tik piedāvā.

Re: Dažādi tehniskie jautājumi

Posted: Mon Nov 11, 2019 10:21 am
by pirmiits
sveiki.
interesē, vai, ja ņem m20b25 motoru no e34, tas der e30? Domāju par skrūvju caurumiem priekš motora kronšteiniem, vai nav cits izvietojums.?

Re: Dažādi tehniskie jautājumi

Posted: Mon Nov 11, 2019 4:20 pm
by abit
pirmiits wrote:
Mon Nov 11, 2019 10:21 am
sveiki.
interesē, vai, ja ņem m20b25 motoru no e34, tas der e30? Domāju par skrūvju caurumiem priekš motora kronšteiniem, vai nav cits izvietojums.?
man liekas pa lielam vienīgā atšķirība ir tā, ka e34 eļļas tausts nāk karterī nevis blokā, ķepas citas kuras nederēs e30 un viss, bet ar e30 stiprinājumiem visam ir jāsaiet, jā.

Re: Dažādi tehniskie jautājumi

Posted: Tue Nov 26, 2019 3:40 pm
by pirmiits
abit wrote:
Mon Nov 11, 2019 4:20 pm

man liekas pa lielam vienīgā atšķirība ir tā, ka e34 eļļas tausts nāk karterī nevis blokā, ķepas citas kuras nederēs e30 un viss, bet ar e30 stiprinājumiem visam ir jāsaiet, jā.
Paldies!
Vēl jautājums, vai m20b20 bloku ir kāds pārurbis uz 84mm virzuļiem, kā b25. Šobrīd man ir sadilis b25 un lieks b20 bloks, kuru varētu izmantot.

Re: Dažādi tehniskie jautājumi

Posted: Tue Nov 26, 2019 4:29 pm
by abit
pirmiits wrote:
Tue Nov 26, 2019 3:40 pm
abit wrote:
Mon Nov 11, 2019 4:20 pm

man liekas pa lielam vienīgā atšķirība ir tā, ka e34 eļļas tausts nāk karterī nevis blokā, ķepas citas kuras nederēs e30 un viss, bet ar e30 stiprinājumiem visam ir jāsaiet, jā.
Paldies!
Vēl jautājums, vai m20b20 bloku ir kāds pārurbis uz 84mm virzuļiem, kā b25. Šobrīd man ir sadilis b25 un lieks b20 bloks, kuru varētu izmantot.
vari tā droši darīt.

Re: Dažādi tehniskie jautājumi

Posted: Tue Nov 26, 2019 7:09 pm
by Djatoms
Man arī bija tāda pati doma pārurbt M20B20 par B25. Mans M20B20 nācis no E28 (itkā "vecā" parauga bloks). Cik dzirdēju ka esot kaut kādi "jaunā" tipa un "vecā" tipa M20B20 un atšķiroties cilindru biezums (nēesmu baigais E30guru, bet cik diskutēts ar cilvēkiem ir dažādi viedokļi dzirdēti), jo viens vīrelis gribēja pirkt, apskatījās un baigi vairs ieinteresēts nebij uz konkrēto bloku...
Savējam skatījos ka tiešām paliek diezgan paplānas tās sieniņas pārurbjot B20 uz B25 salīdzinot ar standarta B25, sanāk 2mm katrā virzienā noņemt ja pareizi atceros-nevar iemesties kāda plaisa? :o