Dažādi tehniskie jautājumi

User avatar
Richux
Posts: 111
Joined: Fri May 04, 2018 6:36 pm

Mon Aug 05, 2019 9:32 am

axl wrote:
Mon Aug 05, 2019 7:36 am
sveiki.
tātad, tika atvests e30 no štatiem. kabris. prefl. priekšā bija kaut ko noķēris, rezultātā sapists fartuks un eļļas radiators. pasūtīju fartuku pēc eiropas koda (41331933772). atnāca, sakrāsoju, uzliku. pēc tā paša eiropas auto koda pasūtīju arī OE lūpu (51711933510). Tātad, ja kodi ņemti no viena un tā paša auto, visam jāsader kopā, vai ne? loģiski spriežot, jā. realitātē - nē. tātad, jautājums sekojošs. kur ir kļūda? kāda lūpa man der? ko notiek? bildes pievienošu-


lūdzu palīdziet izburties šim visam cauri.
Prefiem ir divu veidu fartuki, tasināks un ar slīpaku apakšu. Tev ir ar slīpāku, tādēļ lūpai gali garāki un Tev der šāda lūpa!

Uz tava fartuka derēs šī lūpa.
Image
axl
Posts: 3
Joined: Sat May 25, 2019 9:00 am

Mon Aug 05, 2019 10:19 am

mega paldies.
Tev nav oe kods tai lūpai?
User avatar
Richux
Posts: 111
Joined: Fri May 04, 2018 6:36 pm

Mon Aug 05, 2019 1:36 pm

axl wrote:
Mon Aug 05, 2019 10:19 am
mega paldies.
Tev nav oe kods tai lūpai?
kodus šeit var skatīties! arī citām lietām ;)

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=51_0566
LJ1
Posts: 5
Joined: Tue Sep 04, 2018 2:56 pm

Mon Aug 05, 2019 2:28 pm

ir tada lupa, jauna, ja kas -pm
axl
Posts: 3
Joined: Sat May 25, 2019 9:00 am

Mon Aug 05, 2019 3:15 pm

LJ1 wrote:
Mon Aug 05, 2019 2:28 pm
ir tada lupa, jauna, ja kas -pm
nemāku pm. atsūti savu numuru, lūdzu.

@richux paldies. neiedomājos 316i paskatīties. 325i citādākas tik piedāvā.
pirmiits
Posts: 3
Joined: Sun Oct 14, 2018 6:29 pm

Mon Nov 11, 2019 10:21 am

sveiki.
interesē, vai, ja ņem m20b25 motoru no e34, tas der e30? Domāju par skrūvju caurumiem priekš motora kronšteiniem, vai nav cits izvietojums.?
abit
Posts: 24
Joined: Mon May 07, 2018 5:57 am

Mon Nov 11, 2019 4:20 pm

pirmiits wrote:
Mon Nov 11, 2019 10:21 am
sveiki.
interesē, vai, ja ņem m20b25 motoru no e34, tas der e30? Domāju par skrūvju caurumiem priekš motora kronšteiniem, vai nav cits izvietojums.?
man liekas pa lielam vienīgā atšķirība ir tā, ka e34 eļļas tausts nāk karterī nevis blokā, ķepas citas kuras nederēs e30 un viss, bet ar e30 stiprinājumiem visam ir jāsaiet, jā.
m20b30 powah...
Image
pirmiits
Posts: 3
Joined: Sun Oct 14, 2018 6:29 pm

Tue Nov 26, 2019 3:40 pm

abit wrote:
Mon Nov 11, 2019 4:20 pm

man liekas pa lielam vienīgā atšķirība ir tā, ka e34 eļļas tausts nāk karterī nevis blokā, ķepas citas kuras nederēs e30 un viss, bet ar e30 stiprinājumiem visam ir jāsaiet, jā.
Paldies!
Vēl jautājums, vai m20b20 bloku ir kāds pārurbis uz 84mm virzuļiem, kā b25. Šobrīd man ir sadilis b25 un lieks b20 bloks, kuru varētu izmantot.
abit
Posts: 24
Joined: Mon May 07, 2018 5:57 am

Tue Nov 26, 2019 4:29 pm

pirmiits wrote:
Tue Nov 26, 2019 3:40 pm
abit wrote:
Mon Nov 11, 2019 4:20 pm

man liekas pa lielam vienīgā atšķirība ir tā, ka e34 eļļas tausts nāk karterī nevis blokā, ķepas citas kuras nederēs e30 un viss, bet ar e30 stiprinājumiem visam ir jāsaiet, jā.
Paldies!
Vēl jautājums, vai m20b20 bloku ir kāds pārurbis uz 84mm virzuļiem, kā b25. Šobrīd man ir sadilis b25 un lieks b20 bloks, kuru varētu izmantot.
vari tā droši darīt.
m20b30 powah...
Image
User avatar
Djatoms
Posts: 21
Joined: Tue May 08, 2018 8:32 pm

Tue Nov 26, 2019 7:09 pm

Man arī bija tāda pati doma pārurbt M20B20 par B25. Mans M20B20 nācis no E28 (itkā "vecā" parauga bloks). Cik dzirdēju ka esot kaut kādi "jaunā" tipa un "vecā" tipa M20B20 un atšķiroties cilindru biezums (nēesmu baigais E30guru, bet cik diskutēts ar cilvēkiem ir dažādi viedokļi dzirdēti), jo viens vīrelis gribēja pirkt, apskatījās un baigi vairs ieinteresēts nebij uz konkrēto bloku...
Savējam skatījos ka tiešām paliek diezgan paplānas tās sieniņas pārurbjot B20 uz B25 salīdzinot ar standarta B25, sanāk 2mm katrā virzienā noņemt ja pareizi atceros-nevar iemesties kāda plaisa? :o
Post Reply